Thursday, March 31, 2011

nothing important.....

waaa.... dh lame xtulis blog... sifat malas ku dh muncul blk... hahahaha... cuti skolah ari 2 g penang....
boring gile kot g penang cuz every year mmg g sane... my dad ada keje kat sane.... dh la g 1 week... memandang kn my dad keje mmg kitaorg duduk hotel je la... every year duduk hotel yg same smpaikan semua staff kat hotel 2 kenal kitaorg... hehehehe... utk menghilang kan rase boring aku g la shopping... kat sebelah hotel aku ada shopping complex mmg shopping sakan la... cube teka aku beli ape... hahahha.. first day dtg penang 2 mmg lepak kat hotel je... second day 2 aku beli sneakers... third day beli handbag n belt... fourth day beli shirt... n mcm2 lg la... menghabis kan duit btol aku nie... nk buat mcm mane klau boring mmg 2 je la keje aku... shopping je la... shopping dpt hilang kn tension kot... best giler shopping tp duit pun byk abis la... huhuhu... bawah ni semua barang yg aku beli kat penang... ada lg barang yg aku beli tp mls nk upload...



No comments:

Post a Comment