Thursday, February 24, 2011

date with my lovely doctor!!!

hahaha.... smlm aku g jmpe dentist... i have appointment with my handsome doc.... waa... my doc sgt cool..... smlm dh cukup 1 month aku pakai braces... actually aku xnk pakai pun but my handsome doc slalu pujuk 2 wear it... hahaha... every 6 month my parents always bring me 2 that clinic 2 check my gigi... hahahha... : P since f1 lg he ask me 2 wear it... aku ni keras hati sikit.... smpai f5 pun still xnk pakai... right after spm he ask me again.... he said " after this dah xde alasan xnk pakai, i know u always free right" hahaha... comel btol bile my doc ckp mcm 2.... ape lg hati aku yg keras mcm batu 2 pun terus cair.... dia tau my parents x galak i keje after spm... ape lg gune la kuase memujuk bg keje... hahaha... memandangkn i the only girl in my family so ape je mintak slalu dpt... hahaha... tp kadang2 xdpt jgk... i pun keje kt mcd gombak... kwn aku yg name bell yg ajk aku keje kat situ... tp cuz aku xbiasa buat keje berat aku amek keputusan nk benti... tp bell still keje smpai skarang... keje kejap je but at least i get new friends... best kot kwn ngan diaorg.... especially alan.... dia my new friend yg caring ngan aku... many problem aku cite kt dia... dia pun slalu cite kat aku pasal his life.... hahaha... dua2 baru putus cinta.... ok sambung blk pasal my gigi... last month aku pakai braces my favourite colour.... cube teka what my favourite colour... hahahah... i love red very much.... aku ni hantu colour merah... semua bnde in red colour aku rase cantek.... tp now nie aku pakai braces my bestfriend favourite colour... colour ape eh shaz??? hahahaha... dia 2 hantu colour purple.... aku pilih that colour cuz this month our birthday...  sweet x aku pilih colour purple cuz her... kitaorg mmg dh lame kwn... dia tau mcm2 pasal aku.... semua problem wajib cite kat dia... kitaorg pun slalu la gak kluar same... shaz aku xkn lupe psl kat pizza hut... seriously that girl mmg jelez ngan kite cuz ur friend yg handsome 2 n look mcm akim AF 2 bg kite extra bread... aku lupe la name dia... but seriously dia mmg handsome... hahaha... nanti kite kluar lg... rindu gell korang semua....
me n shaz....


BELL

alan


No comments:

Post a Comment