Monday, February 28, 2011

miss my 3 little princess!!!!

waaaaaa...... tibe2 je rindu kat my princess.... hahahaha... i call them princess because their name start ngan putri.... they are so cute.... diaorg anak my cousin.... in my big family aku la cousin pompuan antara yg plg kecik...
cousin2 aku suke buli aku... hahahaha dh nasib badan nk buat mcm mane... lgpun aku nie kn baek... hehehehe... bile kat kmpung je mesti 3 org princess 2 akan berkepit ngan aku... kdg2 2 rimas jgk tp aku suke bdk2... penat nak lyn diaorg... bile x layan nanti merajuk... aku nie dh la ada satu bdn je mcm mane nk pecah tinggi... hahahaha... tp aku paling baek dgn putri arissa cuz dia yg plg besar.... dia suke cite kat aku pasal kwn2 dia... aku pun dengar je la..... putri aysarra pulak slalu gaduh ngan putri aryka nk gune my phone... biasa la bdk2 suke maen game... tp kdg2 2 diaorg call my friends  kdg2 buat missed call la... diaorg 2 nakal skit... hahahaha... klau diaorg dtg my house mesti g my bilik nak maen with my teddy bears... bilik aku mmg penuh ngan teddy bears... bile la nk jmpe diaorg... dh lame xjmpe... masing2 busy... raye nant la kot jmpe... hahahha.... i miss u guyz a lot.....

yaya, kaka n arissa


No comments:

Post a Comment